Fin kväll på mejeriet


Tumblr_laxblnanaf1qao621o1_400_large
Godkväll. Längesen jag skrev nu. Har börjat på devote, vet inte säkert än om jag tar bort denna och fortsätter där än, we'll see. Länk kommer ut när jag bestämt mig. Idag har vi haft valtorg på skolan för tillägskurserna i 2:an och 3:an. Tror det blir psykologi a och b, matte c, engelska c och naturkunskap b. Tråkiga ämnen men har mest nytta utav dessa. Efter skolan drog jag och Jennifer ner till mejeriet, vid 5 gick jag och träffade en söt människa (hej oliver) vi pratade och gick och tittade lite. Drog sedan tillbaka till mejeriet. Våran gamla klasskompis sjöng nämligen, oj vad bra han är. Sedan spelade ett band som hette Holmes. Fullkomligt grymma!

Nu sitter jag här och inte gör något alls. Ska strax nana. Imorgon blir det mys. Massa mys. Natti.

Snow Patrol – Set The Fire To The Third Bar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0