Let the bass kick

Godkväll... Göteborg var mysigt, lite för kallt och
regnigt för min smak men det var helt okej. Åt
på goda café vanilj, gick runt i lite affärer och
åkte vilse med spårvagnen. Haha. På bussen hem
sa jag till Jennifer: Säg till när vi är en kvart ifrån
dig för jag kommer antagligen sova.. Hon svarade
ja, jag säger till. Jag vaknade när vi hade åkt förbi
henne, hon hade somnat. Satt runt en timme på rese
och gjorde noll. Fick skjuts hem till Jennifer. Tittade på
The Invention Of Lying - Sen sov vi. Idag har vi spelat gitarr
och sjungt hela dagen? Kanske inte är vad vänner brukar
göra när man umgås men det är vad vi gör. Kom hem runt
6 tiden och la mig i ett gott bad och gjorde ansiktsmask och njöt
lite. Rummet väntar fortfarande på mig, jag ska städa.. Vet bara inte
när.. Imorgon väntar på skolan, klockan ringer 8. Känns inte bra
någonstans, jag vill vara hemma några veckor till. Detta har gått
alldeles för fort och det värsta är att jag verkligen skulle vila och
vara hemma detta lovet, plugga lite.. Det gick ju jättebra. Har inte
varit hemma en hel dag på hela lovet. Men det är väl så det är!

Jaja, kanske ska gå in med en positiv inställning inför
imorgon istället. Nu ä allt som vanligt igen, får träffa
mina fina vänner varje dag. Jag får också en ny dator!


Dock får ja räkna matte igen, plugga på prov och
lämna in ännu mer engelskastenciler, lära mig mer om löv,
åka skridskor (jag är som bambi på hal is), ha tråkiga grupparbeten och
tappa tålamodet efter 2 sekunder igen! Det går inte att se
så mycket positivt i det men men. Det är bara att gilla läget.

Nu ska jag drömma mig bort till Spanien lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0