You're not flawless and either am i.

Godkväll, har som sagt varit på gymmet med Amanda. Hon börjar bli så jäkla duktig nu så hon kör lite med mig, men det är bara bra för mig! Jag är ju då lite lat. Hoppade av vid Anna och pratade om allt möjligt. Härligt! 
 
Skolan idag var okej. Åkte skridskor, så jag fick dubbel träning. Gott. Hade labb på naturkunskapen och jobbade med tråkiga excel på datorkunskapen. Drog till Johanna efter skolan och pratade ett tag. Gick hem och åt och myste lite. Glömde självklart mitt gymkort men det löste sig ändå.

Har sett slut hela Cougar Town, det jag har på datorn
så jag ska nog börja om. Tänk om jag hade slängt
den tiden på något bra istället? Fast... Cougar Town är bra. I mina ögon.




En bild med denna otroligt fina tjej får avsluta detta lilla inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0